info@galanta.lv +371 29 455 508

GALANTA interneta veikala lietošanas noteikumi

  • DEFINĪCIJAS
  • VISPĀRĪGI NOTEIKUMI
  • PĀRDOŠANAS LĪGUMA SLĒGŠANA
  • PIRCĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
  • PĀRDEVĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
  • CENAS UN MAKSĀJUMI PAR PRECĒM
  • PREČU PIEGĀDE
  • PREČU SAŅEMŠANA, UZGLABĀŠANA UN UZGLABĀŠANA noliktavā
  • PREČU KVALITĀTE UN GARANTIJA
  • LĪGUMA ATCELŠANA UN PREČU ATgriešana
  • LĪGUMA ATCELŠANA, AR KRIPTOVALŪTU APMAKSĀTO PASŪTĪJUMU ATGRIEŠANA UN APMAIŅA
  • ATLAIDES UN AKCIJAS
  • PUŠU ATBILDĪBA
  • INFORMĀCIJAS SNIEGŠANA
  • NOBEIGUMA NOTEIKUMI
  • KONTAKTINFORMĀCIJA UN INFORMĀCIJA

DEFINĪCIJAS

1.1. Pircējs — fiziska persona, kas ir vecāka par 18 gadiem, vai juridiska persona, kas iegādājas preces vai pakalpojumus tiešsaistes veikalā vai izmanto.

1.2 Tiešsaistes veikals — elektroniskais veikals.

1.3 Pirkuma un pārdošanas līgums – preču pirkšanas un pārdošanas līgums, kas noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju saskaņā ar interneta veikala pirkšanas un pārdošanas noteikumiem.

1.4. Pasūtījumu saņemšanas punkts – preču izsniegšanas un saņemšanas punkts, kuru pārvalda GALANTA.

1.5 Pirkumu apliecinošs dokuments - Pircējam tiek sagatavots rēķins neatkarīgi no apmaksas vai piegādes veida un tiek nosūtīts elektroniskā veidā uz Pasūtījumā norādīto e-pasta adresi. Elektroniskā pavadzīme ir derīga bez paraksta. Veicot Pasūtījumu, Pircējs apliecina savu piekrišanu pirkuma rēķina saņemšanai elektroniskā formā.

1.6 PIN kods pasūtījuma saņemšanai - kods, ar kuru Pircējs vai Pircēja pilnvarota persona apliecina Preču saņemšanu.

1.7 Pircēja pilnvarota persona ir persona, kura preces saņemšanas brīdī darbojas pircēja vārdā, apliecinot savas pilnvaras, dodot pārdevēja pārstāvim pasūtījuma numuru un PIN kodu pasūtījuma saņemšanai.

1.8 Noteikumi – šie preču pirkšanas un pārdošanas attālināti noteikumi, uz kuru pamata tiek noteiktas Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumi, Pārdevēja piedāvāto preču un pakalpojumu iegādes nosacījumi, kā kā arī to apmaksa, preču piegādes un atgriešanas un pakalpojumu sniegšanas kārtība, pušu pienākumi un citi noteikumi, kas saistīti ar preču un pakalpojumu iegādi un pārdošanu interneta veikalā.

VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

2.1 Šie Noteikumi ir obligāts dokuments, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību, kā arī citus noteikumus, kas saistīti ar Pārdevēja piedāvāto preču un pakalpojumu pirkšanu un pārdošanu, Pircējam iegādājoties preces vai pakalpojumus tiešsaistes veikalā.

2.2 Pircējs var iegādāties preces un pakalpojumus interneta veikalā tikai tad, ja viņš piekrīt šiem Noteikumiem. Iepazīstoties ar Noteikumiem un to apstiprinājis, Pircējs apņemas ievērot un ievērot šos Noteikumus, iegādājoties preces un pakalpojumus interneta veikalā. Pircējs piekrīt un saprot Noteikumus. Ja Pircējs nav izlasījis vai sapratis Noteikumus, vai tiem nepiekrīt, Pircējam nav tiesību iegādāties preces un pakalpojumus interneta veikalā.

2.3 Tirdzniecības darbības interneta veikalā tiek veiktas no Latvijas Republikas teritorijas.

2.4. Pārdevējam ir tiesības veikt izmaiņas Noteikumos. Izmaiņas Noteikumos stājas spēkā ar brīdi, kad tās ir publicētas interneta veikalā. Pēc Noteikumu izmaiņu publicēšanas jebkurš no iespējamajiem interneta veikala izmantošanas veidiem automātiski tiek uzskatīts par piekrišanu Noteikumu izmaiņām.

2.5. Definīcija “Preces”, turpmāk Noteikumos, ietver tādus jēdzienus kā preces un pakalpojumi, ja vien nav norādīta cita definīcija vai tā nav ārpus konteksta.

PĀRDOŠANAS LĪGUMA SLĒGŠANA

3.1 Preču iegādi interneta veikalā var veikt tikai pēc iepazīšanās ar interneta veikala Privātuma politiku. Preču iegādi interneta veikalā var veikt reģistrēti un nereģistrēti Pircēji. Pirms reģistrācijas Pircējam jāiepazīstas arī ar interneta veikala Privātuma politiku. Pēc Pircēja reģistrēšanas interneta veikalā tiek uzskatīts, ka viņš ir iepazinies ar Privātuma politiku un piekrīt tai.

3.2 Reģistrācija tiek veikta, aizpildot reģistrācijas veidlapu un norādot tajā nepieciešamos datus (turpmāk – Reģistrācijas dati). Pircējs ir atbildīgs par Reģistrācijas datu precizitāti, konfidencialitāti un/vai drošību.

3.3. Lai iegādātos preces, Pircējam ir jāveic pasūtījums tiešsaistes veikalā, aizpildot elektronisko pasūtījuma veidlapu.

3.4 Pirkšanas un pārdošanas līgums tiek slēgts par katru Pircēja pasūtījumu.

3.5 Pirkšanas un pārdošanas līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu, kad Pircējs interneta veikalā:

  • Noformē pasūtījumu un preču grozu saskaņā ar Pārdevēja norādījumiem un norāda preču piegādes adresi vai preču saņemšanas veidu.
  • Apstiprina noteikumu izlasīšanu, izvēlas maksājuma veidu un veic pilnu pasūtījuma apmaksu.
  • Pārdevējs apstiprina Pircēja pasūtījumu ekrānā un/vai nosūtot pasūtījuma informāciju un apstiprinājuma paziņojumu (pa e-pastu un/vai tālruni) un/vai PVN rēķinu.

Gadījumos, kad Pircējs nepiekrīt daļai vai pilnam Noteikumu tekstam, Pircējs nevar pasūtīt preces.

3.6. Pirms pirkšanas un pārdošanas līguma noslēgšanas Pārdevējs var nosūtīt Pircējam citus starpposma apstiprinājumus, piemēram, apstiprinājumu par pasūtījuma apmaksas saņemšanu u.c.

3.7. Pirkšanas un pārdošanas līgums ir spēkā līdz šī līguma saistību pilnīgai izpildei. Pirkšanas un pārdošanas līgums tiek uzskatīts par izpildītu, kad prece tiek nodota Pircējam Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

3.8. Pēc Pircēja pasūtījuma apstiprināšanas Pircējs apņemas samaksāt preces izmaksas un pieņemt tiešsaistes veikalā pasūtītās preces.

3.9 Pārdevējam ir tiesības neapstiprināt Pircēja pasūtījumu, ja Pircējs neizpilda visus preču pasūtīšanas nosacījumus, ja Pārdevējam nav Pircēja pieprasītās preces, Pircējs nav apstiprinājis piekrišanu Noteikumiem , un/vai citu iemeslu dēļ, kas ir individuāli noteikti Pircējam.

PIRCĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI

4.1. Pircējam ir tiesības:

4.1.1 veikt pirkumus interneta veikalā saskaņā ar Noteikumiem un citiem Pārdevēja norādījumiem un saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu;

4.1.2 Pircējam ir tiesības ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā atkāpties no interneta veikalā noslēgtā pirkuma-pārdošanas līguma, par to rakstiski paziņojot Pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā saskaņā ar Noteikumiem. LR Ministru kabineta 2014.gada 20.maija Nr.255 „Distances līguma noteikumi” un šiem noteikumiem (atteikuma no Pirkuma līguma un naudas atgriešanas par precēm/pasūtījumiem, kas apmaksāti ar kriptovalūta ir norādīta šī līguma 11. punktā);

4.1.3. Atgriezt un/vai nomainīt nekvalitatīvas preces un/vai preces ar neatbilstošu komplektāciju, kā arī ir tiesības izmantot precēm sniegtās garantijas (naudas atgriešanas noteikumi preces/pasūtījumi, kas apmaksāti ar kriptovalūtu, ir norādīti šī līguma 11. punktā);

4.1.4 Citas Noteikumos un/vai Latvijas Republikas tiesību aktos paredzētās tiesības.

4.2. Pircējs apņemas:

4.2.1 apmaksāt pasūtīto preču un to piegādes cenu, veikt arī citus maksājumus (ja tādi ir norādīti, slēdzot pirkuma līgumu) un pieņemt pasūtītās preces;

4.2.2.pieņemot preces, tās apskatīt un pārbaudīt, kā arī Noteikumos noteiktajā kārtībā informēt Pārdevēju par bojājumiem piegādes laikā, par acīmredzamiem redzamiem preces defektiem, par preces modeļa un konfigurācijas un Pircēja pasūtījuma neatbilstība;

4.2.3. pārbaudīt iegādātās preces kvalitāti, telefoniski paziņojot Pārdevējam par precei konstatētiem defektiem, kurus nevarēja redzēt, saņemot preci;

4.2.4. izvēloties Preču saņemšanas veidu, Preču saņemšanas brīdī ievērot īsziņā un e-pastā saņemtā PIN koda konfidencialitāti, kas nepieciešams Preču saņemšanai;

4.2.5 izvēloties preces saņemt Pasūtījumu saņemšanas punktā, izņemt preces 7 (septiņu) dienu laikā pēc pasūtījuma gatavības apstiprinājuma saņemšanas;

4.2.6. izvēloties preču piegādi vai citus Pārdevēja piedāvātos pakalpojumus, nodrošināt nosacījumus to īstenošanai un veikt atbilstošu samaksu par sniegtajiem pakalpojumiem;

4.2.7. apmaksāt preču atgriešanas izmaksas, ja tās jāapmaksā Pircējam.

4.2.8 nekavējoties atjaunināt informāciju Pircēja reģistrācijas datu izmaiņu gadījumā, informāciju par preču piegādi;

4.2.9 neizmantot interneta veikalu veidā, kas var ierobežot interneta veikala darbību, tā drošību, integritāti vai var ierobežot citu personu iespējas izmantot interneta veikalu;

4.2.10. ievērot citas Noteikumos un Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktās prasības.

PĀRDEVĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI

5.1. Pārdevējam ir tiesības:

5.1.1 ierobežot vai apturēt Pircēja piekļuvi Preču pasūtīšanas un saņemšanas vietai, par to nebrīdinot, kā arī anulēt Pircēja reģistrāciju, ja Pircējs mēģina kaitēt interneta veikala darbībai un Pasūtījuma Piegāde un/vai pārkāpj savus pienākumus; Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem ar to saistītiem Pircēja zaudējumiem;

5.1.2. uz laiku vai neatgriezeniski pārtraukt interneta veikala darbību, veikt izmaiņas interneta veikalā vai atsevišķās tā daļās, visā vai daļā no tā satura, ierobežot tajā veiktos pirkumus, mainīt e- veikala pasta adresi, ierobežot reģistrēto Pircēju skaitu bez iepriekšēja Pircēja brīdinājuma; Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādām negatīvām sekām, ko šādas darbības izraisījušas attiecībā uz Pircēju;

5.1.3. veikt izmaiņas Noteikumos, preču cenās, pirkuma noteikumos un/vai citos ar interneta veikalu saistītos norādījumos, publicējot informāciju par izmaiņām interneta veikalā.

5.2. Pārdevējs apņemas:

5.2.1 cienīt Pircēja privātumu, nodrošināt viņa datu drošību, izņemot LR tiesību aktos un Interneta veikala Privātuma politikā paredzētos gadījumus;

5.2.2 Ja Pārdevējs nevar pārdot Pircēja pasūtītās preces, nauda par samaksāto preci/pasūtījumu tiks atgriezta 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā (naudas atgriešanas noteikumi par precēm/ pasūtījumi, kas apmaksāti ar kriptovalūtu, ir norādīti šī līguma 11. punktā);

CENAS UN MAKSĀJUMI PAR PRECĒM

6.1 Preču cenas interneta veikalā un/vai pasūtījumā ir norādītas ar PVN.

6.2. Cenām tiešsaistes veikalā nav obligāti jāsakrīt ar cenām Pārdevēja fiziskajā veikalā.

6.3 Preces Pircējam tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā veikalā preču pasūtīšanas brīdī. Konkrētā preču cena un kopējā preču summa tiek norādīta pēc iepirkumu groza aizpildīšanas interneta veikalā. Ja Pircējs nepiekrīt norādītajai cenai, viņš nevar turpināt preču pasūtīšanas procedūru un nevar pasūtīt preces.

6.4 Preču cenā nav iekļautas izmaksas par to preču un pakalpojumu piegādi, kuras Pircējs var pasūtīt no Pārdevēja. Ja nav norādīts citādi, preču piegāde un citi pakalpojumi jāapmaksā Pircējam.

6.5 Preces interneta veikalā var iegādāties tikai veicot priekšapmaksu. Iegādājoties preces interneta veikalā, Jūs varat norēķināties, izmantojot interneta veikalā norādītās metodes.

6.6. Dokuments par preču iegādi - PVN rēķins, Pircējam ir pieejams Pircēja profilā, no kura Pircējs var to lejupielādēt un/vai izdrukāt. Elektroniskie dokumenti ir derīgi bez paraksta.

6.7 Preču cena pēc tam, kad Pārdevējs ir apstiprinājis pasūtījumu, var mainīties tikai izņēmuma gadījumos, kad preces cena ir mainījusies informācijas sistēmu tehniskas kļūdas, acīmredzamu kļūdu labošanas (uzmanības rakstura) dēļ. vai citi objektīvi nozīmīgi iemesli, ko Pārdevējs nevar kontrolēt. Ja šajā gadījumā Pircējs nepiekrīt iegādāties preces par jauno cenu, Pircējs var atteikt pasūtījumu, par to informējot Pasūtījuma atcelšanas gadījumā šajā punktā paredzētajā veidā, Pārdevējs apņemas atgriezt Pircējam visas summas, ko viņš samaksājis par šādu atceltu pasūtījumu, 5.2.2. punktā noteiktajā veidā (naudas atgriešanas noteikumi par precēm/pasūtījumiem, kas apmaksāti ar kriptovalūtu, ir norādīti šī līguma 11. punktā). Ja Pircējs vēlas iegādāties preci par jaunu, pareizu cenu, Pircējam ir jāveic jauns pasūtījums.

PREČU PIEGĀDE

7.1 Preču piegādes veidi Pircējam tiek norādīti pēc tam, kad Pircējs interneta veikalā ir izveidojis preču grozu un norādījis piegādes adresi.

7.2. Preču piegādes pakalpojums tiek apmaksāts.

7.3 Pēc tam, kad Pircējs ir izvēlējies preču piegādes pakalpojumu, Pircējs preču piegādes cenu redz pasūtījuma beigās pirms apmaksas veida izvēles un/vai maksājuma veikšanas. Preču piegādes cenas apmaksa tiek veikta avansā, līdz ar preču apmaksu.

7.4 Pircējs apņemas norādīt precīzu preču piegādes vietu.

7.5. Preces piegādā Pārdevējs vai viņa pilnvarots pārstāvis.

7.6. Maksā par piegādes mājās pakalpojumu nav iekļauta pasūtīto preču piegāde – Pircējs var pasūtīt šo pakalpojumu papildus.

7.7 Pircējs tiks informēts par preču piegādes datumu un laiku pa e-pastu. pa pastu un/vai pa telefonu. Pircējs var tikt personīgi informēts par citu preču piegādes laiku. Pārdevējs negarantē, ka preces visos gadījumos tiks piegādātas Noteikumos un/vai citur interneta veikalā noteiktajos termiņos, kā arī Pircējam individuāli norādītajos piegādes termiņos, īpaši, ja pasūtītās preces neatrodas Pārdevēja noliktavās. Pārdevējs apņemas pielikt visas pūles, lai preces tiktu piegādātas pēc iespējas ātrāk.

7.8. Pirms preču piegādes Pārdevēja pārstāvim ir jāsazinās ar Pircēju un jāvienojas par piegādes detaļām.

7.9. Pasūtot preču piegādes pakalpojumu, Pircēja pienākums ir norādīt precīzu piegādes vietu un nodrošināt nosacījumus preču izkraušanai (atvērt vārtus, pacelt barjeru, atvērt durvis utt.). Piegādātās preces tiek ievestas tikai pa durvīm; pa balkonu vai logiem netiek ievestas.

7.10 Ja norunātajā piegādes laikā un 20 (divdesmit) minūšu laikā pēc tam Pircējs nesatiekas ar Pārdevēja pārstāvjiem Pircēja pasūtījumā norādītajā izkraušanas adresē, tiek uzskatīts, ka krava netika piegādāta sakarā ar Pircēja vaina. Šajā gadījumā Pircēja pasūtītās preces tiek atgrieztas pārdevēja noliktavā, un Pārdevēja pārstāvis un Pircējs vienojas par citu agrāko Preču piegādes datumu. Preces tiek uzglabātas Pārdevēja noliktavā līdz nākamajam piegādes laikam. Ja Pircējs vēlas, lai Pārdevējs atkārtoti piegādā pasūtītās preces, pirms pasūtītās preces piegādes, viņam ir pienākums samaksāt Pārdevējam par preces atkārtotu piegādi jaunā saskaņotā laikā pēc sākotnējās piegādes likmēm. preces.

7.11. Pircējam piegādes brīdī ir jāpārbauda preču kvalitāte, daudzums un klāsts. Ja ir iepakojuma bojājumi, bet, ja nav preču daudzuma, kvalitātes un sortimenta neatbilstības, Pircēja pienākums ir izdarīt atzīmi par bojāto iepakojumu preču piegādes dokumentos vai norādītajās veidlapās. piegādes pārstāvji. Šajā gadījumā uzskatāms, ka prece piegādāta bojātā iepakojumā, bet preču daudzums, kvalitāte, sortiments atbilst pirkuma-pārdošanas līguma nosacījumiem un prece piegādāta pareizi.

7.12 Ja tiek konstatēta neatbilstība preču kvalitātē un/vai sortimentā, Pircējam nav tiesību pieņemt preces, kas neatbilst kvalitātei vai sortimentam. Pircējam ir jānoformē savs atteikums pieņemt preces un jānorāda konstatētās neatbilstības atteikums tiek izsniegts preču piegādes apliecinājuma veidā un/vai piegādes darbinieka norādītajā veidlapā. Preču daudzuma neatbilstības gadījumā Pircējam ir jānorāda konstatētās neatbilstības, aizpildot preču piegādes apstiprinājuma veidlapu un/vai piegādes darbinieka sniegto veidlapu.

7.13 Ja Pircējs pieņēma preci bez komentāriem, pasūtījums tiek uzskatīts par piegādātu: nebojātā iepakojumā, vajadzīgajā daudzumā, atbilstošā kvalitātē un sortimentā, t.i. saņemtais pasūtījums atbilst Pārdošanas līguma nosacījumiem, un ar preču pārdošanu un piegādi saistītie papildu pakalpojumi tiek sniegti pareizi.

7.14 Pircējs apņemas pieņemt preces personīgi. Piegādājot preces, var tikt prasīts uzrādīt identifikācijas dokumentu (pasi vai ID karti) un informāciju par pasūtījumu, ko Pārdevējs ir nosūtījis Pircējam.

7.15 Preču piegāde uz Pircēja norādīto adresi nozīmē, ka preces tiek nodotas Pircējam neatkarīgi no tā, vai preces faktiski pieņem Pircējs vai jebkura cita persona, kas preci pieņēmusi norādītajā adresē. Gadījumā, ja Pircējs nevar pieņemt preces personīgi, un preces tiek piegādātas norādītajā adresē, Pircējam nav tiesību izvirzīt Pārdevējam pretenzijas par preču piegādi nepiemērotai personai. Ja preces netiek piegādātas paredzētajā dienā, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotās piegādes, informē par to Pārdevēju. Pretējā gadījumā Pircējs zaudē tiesības iesniegt pārdevējam pretenzijas saistībā ar preču piegādes kavējumiem un/vai nespēju.

7.16 Preces aprakstā norādītie piegādes nosacījumi Preču piegādes termiņi neattiecas uz gadījumiem, kad Pārdevēja noliktavā nav vajadzīgās preces un Pircējs tiek informēts par pasūtīto preču iztrūkumu. Apstiprinot šos Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties neparedzētu, no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šajā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un vienoties par preču piegādes noteikumiem un citiem nosacījumiem. Ja Pārdevējs nepiegādā preces preču pasūtījumā norādītajā termiņā un Puses nevienojas par papildu preču piegādes termiņu, Pircējs var izmantot Nolikuma 4.1.2.punktā noteiktās tiesības. Noteikumi – atteikties no interneta veikalā noslēgtā pirkuma līguma

7.17. Pārtikas un alkoholisko dzērienu piegādes noteikumi:

7.17.1. Minimālā pasūtījuma summa – 30,00 EUR;

7.17.2. Produkti, kas ātri bojājas, tiek piegādāti tikai Rīgas robežās;

7.17.3. Piegādes laiks (divu stundu intervāls) Pircējam tiek paziņots ar SMS starpniecību piegādes dienā no 9:00 līdz 10:00;

7.17.4. 30 minūtes pirms ierašanās kurjers informē Pircēju par ierašanos;

7.17.5. Ja nav iespējams noteikt pasūtījuma pieņēmēja vecumu vai pasūtījuma saņēmējs ir nepilngadīga persona, kas jaunāka par 18 gadiem, alkohols un/vai enerģijas dzērieni netiek nodoti. pasūtījuma saņēmējam. Šo preču pasūtījums ir atcelts;

7.17.6. Saņēmēja vecuma identifikācija tiek veikta tikai ar derīgu personu apliecinošu dokumentu (pasi vai identifikācijas karti);

7.17.7. Alkoholiskos dzērienus var pasūtīt jebkurā laikā, taču preču piegāde un saņemšana var būt tikai no 08:00 līdz 22:00.

7.18. Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču savlaicīgu nepiegādāšanu, ja preces netiek piegādātas Pircējam vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ.

PREČU SAŅEMŠANA, UZGLABĀŠANA UN UZGLABĀŠANA noliktavā

8.1 Ja Pircējs nepasūta preču piegādes pakalpojumu, Pircējs pasūtītās preces Pasūtījumu saņemšanas punktā var saņemt bez maksas. Veicot pasūtījumu, Pircējs norāda Pasūtījuma saņemšanas punktu, kurā vēlas saņemt preci.

8.2 Pēc preču sagatavošanas saņemšanai Pircējs saņem apstiprinājuma paziņojumu par iespēju tās saņemt un PIN kodu pasūtījuma saņemšanai. Pircējam vai Pircēja pilnvarotai personai, kas ieradās Pasūtījumu saņemšanas punktā, ir jāpaziņo Pārdevēja pārstāvim Pasūtījuma numurs un PIN kods, lai saņemtu Pārdevēja Pircējam nosūtīto pasūtījumu.

8.3 Pircēja pienākums ir izņemt pasūtītās preces ne vēlāk kā 7 (septiņu) dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir informējis Pircēju par iespēju saņemt un izņemt pasūtītās preces.

8.4. Pēc tam, kad Pircējs ir saņēmis preces, tiek uzskatīts, ka tās ir nodotas (piegādātas) Pircējam.

8.5 Ja Pircējs neizņem preci 7 dienu laikā no dienas, kad ir paziņots par iespēju ierasties un izņemt pasūtītās preces, vai 7.10.punktā noteiktajā gadījumā, Pircēja pienākums ir segt Pārdevēja preču uzglabāšanas izmaksas 1,5 € par katru kalendāro dienu, sākot no 8 (astotās) dienas pēc paziņojuma par iespēju ierasties un izņemt pasūtītās preces.

8.6. Pircējam ir jāmaksā uzglabāšanas maksa par precēm pirms to saņemšanas no Pasūtījuma saņemšanas punkta.

PRODUKTU KVALITĀTE UN GARANTIJA

9.1 Pārdoto preču galvenās īpašības ir norādītas katrai precei pievienotajā aprakstā. Parādītie līdzekļi un apraksti var atšķirties no faktiskajām produkta specifikācijām.

9.2 Veikalā ievietotie preču attēli to krāsā, formā vai citos parametros var neatbilst faktiskajam preču izmēram, formai vai krāsai Pircēja izmantoto elektronisko ierīču īpašību vai citu tehnisku iemeslu dēļ. , ņemot vērā arī pamatoti iespējamās izskata neatbilstības .

9.3. Pircēja iegādāto preču garantija ir 2 (divi) gadi, ja vien Veikalā nav norādīts citādi.

9.4 Ja prece neatbilst kvalitātei, Pircējam ir tiesības paturēt šo preci un saņemt daļu no samaksātās cenas par šo preci, vienojoties ar Pārdevēju, vai atgriezt preci un saņemt pilnu naudas atmaksu vai lūgt Pārdevējam nomainīt bojāto preci (naudas atgriešanas noteikumi par precēm/pasūtījumiem, kas apmaksāti ar kriptovalūtu, ir norādīti šī līguma 11. punktā).

9.5. Pārdevējs nesniedz precēm garantijas pakalpojumus.

LĪGUMA ATCELŠANA UN PREČU ATgriešana

10.1 Pircējam ir tiesības, nenorādot iemeslu, atteikties no elektroniskā pirkuma līguma noslēgšanas 14 dienu laikā no preces piegādes (saņemšanas) dienas, izņemot Ministru kabineta noteikumos noteiktos gadījumus. Latvijas Republikas 2014.gada 20.maija Nr.255 “Distances līgumu noteikumi”. Pircējam ir tiesības atteikties no pirkuma-pārdošanas līguma, nogādājot preci Pasūtījumu saņemšanas punktā vai aizpildot paziņojumu par pirkuma-pārdošanas līguma atteikumu sadaļā "Atgriešana", vai arī nosūtot atteikuma paziņojumu. Pirkšanas un pārdošanas līgums uz e-pastu shop.fleris@ elkor.lv. Pircējam ir skaidri jānoformulē savs atteikums no pirkuma-pārdošanas līguma. Pircēja pienākums ir uzrādīt apmaksas dokumentu (rēķinu, kvīti u.tml.), kas apliecina Pircēja preču iegādi no Pārdevēja, dokumenti jāiesniedz Pasūtījumu saņemšanas punktā vai jānosūta kopija kopā ar paziņojumu par atteikumu līgums. Gadījumā, ja Pircējs viena pirkuma līguma ietvaros ir iegādājies vairākas preces, atteikuma tiesības ir spēkā gan visām precēm, gan vienai vai vairākām precēm. Tālāk norādīts 10.2. –10.13 Noteikumi un nosacījumi tiek piemēroti gadījumos, kad preces atgriež Pircējs.

10.2. Preces tiek atgrieztas Pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no dienas, kad Pārdevējam ir iesniegts paziņojums par pirkuma un pārdošanas līguma atcelšanu. Pircējs ir atbildīgs par preces pareizu iesaiņošanu, to atgriežot. Pircējs sedz tiešās preču atgriešanas izmaksas, ja vien Pārdevējs nav Pircējam norādījis citādi pēc pirkuma un pārdošanas līguma atteikuma paziņojuma saņemšanas.

10.3. Preces ir jāatgriež Pasūtījuma piegādes punktā neatkarīgi vai ar Pircēja izvēlēto kurjerpasta starpniecību. Pirms preču atgriešanas Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju pa norādīto tālruņa numuru, lai vienotos par atgriešanas veidu un precīzu adresi.

10.4. Pircējs varēs saņemt naudu par preci un apmaksātu piegādi pēc preču atgriešanas Pārdevējam. Ja Pircējs atgriež tikai daļu no iegādātajām precēm, samaksātā piegādes maksa netiek atmaksāta. Nauda tiks atgriezta bankas kontā, no kura tika veikts pirkums. Ja maksājums par preci tika veikts ar maksājumu karti, nauda tiks atgriezta tajā pašā kartē, ar kuru tika veikts maksājums.

10.5. Pārdevējs nav atbildīgs par atmaksas politikas pārkāpumiem, ja tas noticis Pircēja vainas dēļ: preču atgriešanas kavēšanās, nepareizi dati utt.

10.6. Par jebkāda veida preču atgriešanu Pārdevējs neatmaksā Pircējam papildu izdevumus, ja Pircējs nav izvēlējies Pārdevēja piedāvāto lētāko un ērtāko piegādes veidu.

10.7 Gadījumos, kad Pircēju neapmierina preces forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, preces var atgriezt Noteikumos noteiktajā kārtībā, kā arī tiesību aktos noteiktajā kārtībā. Latvijas Republikas. Izpakotas preces personīgai lietošanai netiek atgrieztas higiēnas standartu dēļ, kā arī nav atgriežamas summas, kas ir samaksātas par sniegtajiem pakalpojumiem. Visu preču sarakstu, kuras nevar atgriezt, var atrast 2014.gada 20.maija LR Ministru kabineta noteikumos Nr.255 “Distances līguma noteikumi”.

10.8. Defekta gadījumā Pircējam ir tiesības bojāto preci aizstāt ar jaunām, lūgt samazināt bojātās preces cenu vai atgriezt preci un saņemt par atgriezto preci samaksāto summu. . Preces ar trūkumiem tiks nomainītas vai atgrieztas saskaņā ar šiem Noteikumiem un Latvijas Republikas likumdošanu.

10.9. Pircējam, atgriežot preces, ir jāievēro šādi nosacījumi:

10.9.1. atgriežot preci, tai jābūt oriģinālajā iepakojumā;

10.9.2. preces nedrīkst sabojāt Pircējs;

10.9.3. preci nedrīkst lietot, precei jābūt tirgojamā stāvoklī (ar etiķetēm un aizsargplēvi utt.). Preču ar trūkumiem atgriešana neattiecas uz šo punktu;

10.9.4. atgrieztajai precei ir jābūt tādā pašā konfigurācijā, kādā to saņēma Pircējs;

10.9.5. pēc Pārdevēja pieprasījuma, atgriežot preces, jāiesniedz tās pirkumu apliecinošs PVN rēķins.

10.10 Pirms nekvalitatīvas preces atgriešanas vai nomaiņas, arī gadījumos, ja kvalitatīvas preces tiek atgrieztas nevis līguma atcelšanas dēļ, Pircējs sazinās ar Pārdevēju pa tālruni, lai vienotos par preču atgriešanas vai aizvietošanas noteikumiem. Nekvalitatīvas preces Pircējs var atgriezt Pasūtījuma piegādes punktā.

10.11. Pārdevējam ir tiesības atteikties atgriezt preci un samaksāto summu, ja atgrieztā prece nav pilnīga, bojāta, bojāta un/vai nepareizi iepakota.

10.12 Pircējs nevar atgriezt preces, kuru atgriešana nav paredzēta Latvijas Republikas tiesību aktos.

10.13. Nekvalitatīvi sniegtu pakalpojumu gadījumā Pircējam ir tiesības pieprasīt defektu novēršanu, pakalpojumu izmaksu atmaksu vai pakalpojuma cenas samazināšanu.

10.14 Ja pasūtījums tika apmaksāts ar kriptovalūtu, līguma atcelšana, preču atgriešana un iemaksāto līdzekļu atgriešana notiek saskaņā ar šī līguma 11.punktā noteiktajiem noteikumiem.

LĪGUMA ATCELŠANA, AR KRIPTOVALŪTU APMAKSĀTO PASŪTĪJUMU ATGRIEŠANA UN APMAIŅA

11.1. Ar kriptovalūtu apmaksāta pasūtījuma atcelšanas vai atgriešanas gadījumā naudas iemaksa tiek veikta TIKAI uz pircēja bankas kontu.

11.2. Lai saņemtu maksājumu par atceltu pasūtījumu, pircējam ir jāaizpilda naudas maksājuma pieteikums, norādot savu vārdu, uzvārdu un bankas rekvizītus.

11.3. Maksājumu atmaksu var veikt tikai bankā, kas atrodas Eiropas Ekonomikas zonā.

11.4. Maksājumu var veikt tikai pircējam — personai, kas veica pasūtījumu.

11.5. Lai apstrādātu maksājumu, pārdevējs var pieprasīt no pircēja dokumentu, kas apliecina pircēja identitāti.

11.6. Gadījumos:

11.6.1. pircēja atteikums iesniegt pārdevēja pieprasītos dokumentus;

11.6.2. pircējam nav bankas konta, kas atrodas Eiropas Ekonomikas zonā;

11.6.3. neatbilst pircēja datiem, kas norādīti, veicot pasūtījumu, un naudas līdzekļu apmaksas pieteikumā norādītajiem datiem.

Pārdevējam ir tiesības veikt pasākumus pret krāpšanu un novērst noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju: neatgriezt par atceltu pasūtījumu saņemtos naudas līdzekļus vai ieturēt komisijas maksu 5% apmērā no pasūtījuma summas un ziņot Valsts nodokļu dienestam par neparastu un aizdomīgu darījumu.

ATLAIDES UN AKCIJAS

12.1 Pārdevējam pēc saviem ieskatiem ir tiesības organizēt dažādas akcijas un nodrošināt atlaides interneta veikalā. Atlaidēm un akcijām interneta veikalā nav jāsakrīt ar atlaidēm un akcijām Pārdevēja fiziskajā veikalā.

12.2 Detalizēta informācija par atlaidēm un akcijām tiek sniegta tiešsaistes veikalā konkrētas akcijas vai atlaides laikā.

12.3 Lojalitātes programmas noteikumi un nosacījumi ir norādīti sadaļā: Klienta karte

12.4 Gadījumā, ja Pircējs iegādājas preci, kurai Pārdevējs nodrošina noteiktu atlaidi vai dāvanu, un vēlāk Pircējs izmanto paredzētās preces atgriešanas tiesības, Pircējam tiks atmaksāta tikai par preci faktiski samaksātā summa. .

12.5 Pārdevējam ir tiesības vienpusēji, bez atsevišķa brīdinājuma, mainīt akciju vai atlaižu sniegšanas nosacījumus, kā arī tos atcelt. Jebkādas izmaiņas akciju un atlaižu noteikumos un nosacījumos, kā arī to atcelšana ir spēkā no to paziņošanas brīža.

PUŠU ATBILDĪBA

13.1. Pircējs ir atbildīgs par Reģistrācijas datu pareizību. Ja Pircējs nesniedz precīzus Reģistrācijas datus un/vai neatjaunina tos savlaicīgi, Pārdevējs nav atbildīgs par sagādātajām neērtībām.

13.2 Pircējs ir atbildīgs par Reģistrācijas datu nodošanu trešajām personām. Ja interneta veikala pakalpojumus izmanto trešā persona, izmantojot Pircēja datus, Pārdevējs uzskata šo personu par Pircēju, un Pircējs ir atbildīgs par visām turpmākajām saistībām.

13.3 Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, ja zaudējumi radušies tādēļ, ka Pircējs, neskatoties uz Pārdevēja ieteikumiem un savām saistībām, nav iepazinies ar Noteikumiem un/vai Pārdošanas līgumu, neskatoties uz fakts, ka viņam šāda iespēja tika dota.

13.4. Pārdevējs ir atbildīgs par kļūmēm interneta veikala darbībā un par zaudējumiem un bojājumiem Pircējam vai trešajām personām, ja tos izraisījusi Pārdevēja tīša darbība.

13.5 Ja Pārdevēja interneta veikalā ir saites uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai personu vietnēm, Pārdevējs nav atbildīgs par tajā publicēto informāciju vai veiktajām darbībām, nepārskata šādas vietnes, nekontrolē un ir nav šo uzņēmumu un personu pārstāvis.

13.6. Bojājuma gadījumā vainīgā puse atlīdzina tikai tiešos otras puses zaudējumus.

13.7. Pārdevējs nav atbildīgs par Pirkšanas un pārdošanas līguma nepildīšanu un/vai par preču nepiegādi vai piegādes aizkavēšanos, ja tas noticis trešo personu vainas dēļ vai tādu apstākļu dēļ, kurus Pārdevējs nevarēja. kontrolēt un saprātīgi paredzēt pirkuma līguma noslēgšanas brīdī un nevarēja novērst šādu apstākļu vai to seku iestāšanos (force majeure apstākļi). Ja šie apstākļi turpinās ilgāk par 1 (vienu) mēnesi, pusēm, savstarpēji vienojoties, ir tiesības lauzt pirkuma-pārdošanas līgumu.

INFORMĀCIJAS SNIEGŠANA

14.1. Pārdevējs nosūta Pircējam visus ziņojumus un citu informāciju uz norādīto e-pastu. Vēstule tiek uzskatīta par saņemtu pēc 3 (trīs) stundām no tās nosūtīšanas brīža.

14.2. Pārdevējs nav atbildīgs par problēmām saistībā ar interneta sakariem vai e-pasta pakalpojumu sniedzēju tīkliem, kuru dēļ Pircējs nesaņem e-pasta ziņojumus no Pārdevēja.

14.3 Pircējs visas ziņas, prasības, pieprasījumus un jautājumus sūta uz šajos noteikumos norādītajiem kontaktiem, kā arī uz interneta veikala sadaļā “Kontaktinformācija un rekvizīti” norādītajām kontaktadresēm.

NOBEIGUMA NOTEIKUMI

15.1 Visa Pārdevēja interneta veikala tīmekļa vietnē publicētā informācija, tai skaitā, bet ne tikai, šie Noteikumi, informācija par Pārdevēju, piedāvātajām precēm un pakalpojumiem, kā arī to īpašībām, par Pircēja tiesību īstenošanas kārtību. tiesības atteikt pirkšanas un pārdošanas līgumus par Pārdevēja sniegtajiem pakalpojumiem preču apkalpošanai un garantijas (ja tādas ir) uzskatāmas par Pircējam sniegtām rakstiski.

15.2. Noteikumiem un pirkuma-pārdošanas līgumam starp Pircēju un Pārdevēju attiecas Latvijas Republikas tiesību akti.

15.3. Pārdevējam ir tiesības jebkurā laikā bez Pircēja piekrišanas un paziņojuma nodot savas tiesības un pienākumus, kas izriet no šiem Noteikumiem.

15.4. Visas domstarpības par Noteikumiem, kas rodas starp Pircēju un Pārdevēju, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja Puses nespēj atrisināt strīdu sarunu ceļā 15 (piecpadsmit) dienu laikā, strīdi ir jārisina galīgi Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.