info@galanta.lv +371 29 455 508

Saturs

  • Personas datu apstrāde
  • Konfidencialitātes politika
  • Apstrādei paredzēto personas datu kategorijas
  • Personas datu apstrādes pamatojums
  • Personas datu apstrādes mērķi
  • Personas datu iegūšanas veidi
  • Personas datu glabāšanas periods
  • Personas datu kopīgošana
  • Personas datu aizsardzības metodes
  • Klienta tiesības

Aprakstā izmantoto terminu saraksts

  • Personas dati — jebkura informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu klientu.
  • Personas datu apstrāde — jebkuras darbības, kas tiek veiktas ar personas datiem, tostarp: vākšana, reģistrācija, ievade, uzglabāšana, organizēšana, pārveidošana, izmantošana, nodrošināšana, pārsūtīšana un izpaušana, bloķēšana vai dzēšana.< /li>
  • Klients ir fiziska persona (datu subjekts), kuru var tieši vai netieši identificēt, izmantojot datu apstrādes sistēmā pieejamos datus.
  • Klienta piekrišana ir brīva un nepārprotama klienta (datu subjekta) gribas izpausme, ar kuras palīdzību klients dod atļauju apstrādāt savus personas datus noteiktajam mērķim.
  • Personas datu pārzinis ir fiziska vai juridiska persona, aģentūra vai cita struktūra, kas viena pati vai kopā ar citiem nosaka apstrādes mērķi un līdzekļus un nodrošina piekļuvi personas datiem.
  • Pilnvarotā persona ir persona, kas sistēmas un personas datu pārvaldnieka vārdā apstrādā personas datus.
  • Sīkfaili ir mazi teksta faili, kas tiek ģenerēti un saglabāti klienta ierīcē (datorā, planšetdatorā, mobilajā tālrunī utt.), kad apmeklējat/skatāt GALANTA interneta vietnes.< /li>
  • Leģitīmas intereses — GALANTA interešu pamatā ir kvalitatīvu pakalpojumu sniegšana, un tām ir arī juridisks pamats ar nosacījumu, ka datu subjekta intereses, tiesības un pamatbrīvība nav svarīgāka par likumīgajām interesēm. no uzņēmuma. GALANTA ir tiesības apstrādāt klienta personas datus tādā apjomā, kāds ir objektīvi nepieciešams un pietiekams, lai nodrošinātu kvalitatīvu, ērtu un savlaicīgu pakalpojumu. Kā arī izveidot un uzturēt iekšējos procesu resursus, kā arī novērst ļaunprātīgas darbības pret GALANTA.
  • Profilēšana ir jebkura automātiska personas datu apstrāde, kas ļauj izmantot ar konkrētu fizisku personu saistītus personas datus, lai novērtētu/paredzētu aspektus (vēlmes, intereses, uzticamība, uzvedība, atrašanās vieta, minētās personas kustības). Profilēšana tiek izmantota, lai: piešķirtu bonusus, izveidotu un prezentētu individuālus piedāvājumus, informētu klientu par jaunumiem un piedāvājumiem, nosūtītu apsveikumus utt. Profilēšana tiek veikta tikai tiešā mārketinga nolūkos un neradīs klientam nekādas juridiskas sekas.

Personas datu apstrāde

1. GALANTA veic personas datu apstrādi (vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, sistematizēšanu, izmantošanu, nodošanu, dzēšanu u.c.) saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un citiem Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

2. Personas datu apstrādes sistēmas pārzinis GALANTA saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem ievēro šādus principus:

2.1. GALANTA nodrošina, ka dati tiek apstrādāti godīgi un likumīgi.

2.2. Saņemto datu apstrāde kalpo konkrētiem mērķiem un tiek veikta tikai saskaņā ar šiem mērķiem.

2.3. Iegūtie dati ir adekvāti (nav pārmērīgi).

2.4. Iegūtie dati ir precīzi.

2.5. Saņemtie dati netiek glabāti ilgāk par nepieciešamo laiku un tiek iznīcināti, sasniedzot norādīto mērķi.

2.6. GALANTA apstrādā saņemtos datus saskaņā ar fizisku personu tiesībām.

2.7 GALANTA nodrošina saņemto datu drošu glabāšanu.

2.8. GALANTA nesniedz saņemtos datus citām organizācijām vai ārvalstīm bez drošas, adekvātas aizsardzības normatīvo aktu un Fizisko personu datu aizsardzības likuma (Fizisko personu datu aizsardzības regula Nr. 2016/679).

Konfidencialitātes politika

Uzņēmums GALANTA veic personas datu apstrādi (vāca, reģistrēšana, ievade, glabāšana, sistematizācija, izmantošana, nodošana, dzēšana u.c.) saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un citiem Latvijas Republikas spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem. Latvija.

Apstrādei paredzēto personas datu kategorijas

Apstrādājamo klientu personas datu kategorijas ir atkarīgas no klienta izmantotajiem pakalpojumiem un produktiem. GALANTA ir tiesības apstrādāt šādu kategoriju personas datus un datus par pakalpojumu un produktu izmantošanu:

  • Dati, kas iegūti ar klienta piekrišanu (ko sniedza pats klients).
  • Vārds, uzvārds, personas kods vai dzimšanas datums;
  • Adrese korespondences saņemšanai, tālruņa numurs, e-pasta adrese;
  • Bankas informācija;
  • Novērošanas kameru ieraksti un attēli;
  • Saziņas dati. Informācija no vēstulēm, e-pasta adrese, kas saistīta ar saziņu starp klientu un GALANTU;
  • Sīkfaili, dati par vietnes GALANTA apmeklējumu;
  • Ja klients nevēlas atļaut sīkfailu izmantošanu, viņš to var atspējot savā pārlūkprogrammā, taču šajā gadījumā dažas vietnes funkcijas var būt ierobežotas;
  • Dati, laiks, skatījumu skaits interneta vietnēs;

Personas datu apstrādes pamatojums

1. Klienta piekrišana. Klients kā personas datu subjekts pats dod piekrišanu (datu subjekta piekrišanu) personas datu vākšanai un apstrādei noteiktiem nolūkiem. Klienta piekrišana ir patstāvīgs klienta lēmums, kuru viņš var dot vai atsaukt/atteikt jebkurā laikā, tādējādi ļaujot vai aizliedzot uzņēmumam apstrādāt viņa personas datus. Piekrišanas atsaukšana neietekmē apstrādes likumību vai saņemto pakalpojumu kvalitāti, kas bija saistīti ar piekrišanu pirms tās atsaukšanas.

2. Uzņēmuma leģitīmo interešu pamatā ir kvalitatīvu pakalpojumu sniegšana. Uzņēmumam ir tiesības apstrādāt klienta personas datus tādā apjomā, kāds ir objektīvi nepieciešams un pietiekams, lai nodrošinātu kvalitatīvu, ērtu un savlaicīgu pakalpojumu. Un arī izveidot un atbalstīt iekšējos resursus uzņēmuma procesiem.

3. Uzņēmuma juridiskās saistības. Uzņēmumam ir pienākums apstrādāt klienta personas datus, lai tie atbilstu normatīvo aktu prasībām, un sniegt atbildes uz valsts un pašvaldību likumdošanas institūciju pieprasījumiem.

4. Slēgt un pildīt līgumsaistības ar klientu. Lai nodrošinātu kvalitatīvus pakalpojumus un apkalpošanu, uzņēmums apstrādā noteiktus personas datus, kas tiek vākti pirms līguma noslēgšanas vai jau noslēgta līguma darbības laikā.

5. Lai veicinātu sabiedrības intereses vai īstenotu likumīgas pilnvaras. Šādos gadījumos personas datu apstrādes pamats ir aprakstīts noteikumos.

6. Apstrādājot klienta personas datus, uzņēmumam ir tiesības veikt profilēšanu, lai piešķirtu bonusus, sniegtu automatizētus individuālus komercpiedāvājumus, kas tiek sniegti tikai uzņēmējdarbības nolūkos un neradīs klientam nekādas tiesiskas sekas.

Personas datu apstrādes nolūki

1. Slēgt un pildīt līgumsaistības ar klientu.

2. Novērtēt klienta spēju pildīt līgumsaistības.

3. Efektīvai naudas plūsmas vadībai, maksājumu un klientu parādu kontrolei.

4. Sniegt tehnisko atbalstu saistībā ar pakalpojumu sniegšanu.

5. Veikt videonovērošanu, lai nodrošinātu drošību un aizsargātu likumīgās intereses (nodrošinot uzņēmuma īpašuma drošību).

6. Lai attīstītu jomas, sniedziet jaunu pakalpojumu klāstu.

7. Veikt statistisko datu apstrādi un tirgus analīzi.

Personas datu iegūšanas veidi

1. Klients sniedz uzņēmumam savus datus, kad klients:

1.1. Abonē uzņēmuma ziņas

1.2. Pasūta un izmanto uzņēmuma produktus un pakalpojumus

1.3. Piekrīt piedalīties konkursos, loterijās, aptaujās

1.4. Apmeklē vai skata uzņēmuma interneta vietnes

1.5. Klients tiek filmēts ar videonovērošanas kamerām

2. Uzņēmumam un tā pilnvarotajām personām Fizisko personu datu aizsardzības likuma ietvaros ir tiesības apstrādāt klienta personas datus, kas saņemti no trešās personas (piemēram, kredītsabiedrības), ja klients ir devis viņa piekrišana tam.

3. Uzņēmumam un tā pilnvarotajām personām Fizisko personu un partnersabiedrību datu aizsardzības likuma ietvaros ir tiesības apstrādāt klienta personas datus, kas saņemti no klienta.

Personas datu glabāšanas periods

GALANTA ir tiesības uzglabāt klienta personas datus:

  • Kamēr klients nav atsaucis savu piekrišanu personas datu apstrādei;
  • Nepieciešamais periods uzņēmuma likumīgo interešu īstenošanai un aizsardzībai
  • Atbilstoši personas datu glabāšanas termiņam, ko nosaka personas datu aizsardzības normatīvie akti;
  • Kamēr klients ir līgumattiecībās ar uzņēmumu
  • Līdz tiek sasniegts datu izmantošanas mērķis, kas tiek noteikts tos saņemot.

Personas datu kopīgošana

1. Uzņēmums sniedz klienta personas datus nepieciešamajā un pietiekamā apjomā, atbilstoši normatīvo aktu prasībām, ņemot vērā arī konkrētās situācijas iemeslu objektivitāti.

2. Nepieciešamības gadījumā sniegt klienta personas datus uzņēmumam un tā pilnvarotajām personām, Fizisko personu datu aizsardzības likuma ietvaros un/vai partneriem, aģentiem, pakalpojumu sniedzējiem, kuri ir saistīti ar pasūtījumu, preču lietošanu un pakalpojumu nodrošināšanu. pakalpojumus, lai uzlabotu pakalpojuma kvalitāti.

3. Uzņēmumam ir pienākums sniegt informāciju par klienta personas datiem tiesībsargājošajām iestādēm, valsts un pašvaldību iestādēm, ja to nosaka normatīvie akti vai ir saņemts attiecīgās institūcijas pieprasījums.

Personas datu aizsardzības veidi

1. Lai uzlabotu klientu personas datu aizsardzības metodes no nesankcionētas piekļuves, nozaudēšanas, iznīcināšanas, izpaušanas, tajā tiek izmantotas modernās tehnoloģijas un tiek ievērotas tehniskās un organizatoriskās prasības.

2. Veic rūpīgu pilnvaroto personu, partneru, aģentu, pakalpojumu sniedzēju un uzņēmuma darbinieku pārbaudi, kas apstrādā klienta personas datus, kā arī izvērtē atbilstošus pasākumus, lai nodrošinātu klienta personas datu apstrādes un uzglabāšanas drošību atbilstoši prasībām. noteikumos.

3. Neatbild par nesankcionētu piekļuvi klienta personas datiem vai to zudumu, ja tas noticis no uzņēmuma neatkarīgu iemeslu dēļ (piemēram, klienta vainas vai nolaidības dēļ).

Klienta tiesības

1. Klientam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no komerciālo piedāvājumu saņemšanas un savu personas datu profilēšanas.

2. Piekrišanas atsaukšana vai izmaiņas neietekmē personas datu apstrādes likumību un/vai saņemto pakalpojumu kvalitāti, kas bija saistīti ar piekrišanu pirms tās atcelšanas.

3. Klientam ir tiesības labot (izdarot izmaiņas) visus pieejamos personas datus par sevi.

4. Klientam ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu vai ierobežošanu (“Tiesības tikt aizmirstam”), kopā ar pieprasījumu sniegt izziņu.

5. Klientam ir tiesības iegūt informāciju par tām personām, kurām tika sniegta informācija par viņa (klienta) personas datiem.

6. Klientam ir tiesības nodot personas datus, t.i. nodot savus personas datus citam apstrādātājam. Šīs tiesības ietver tikai datus, ko klients ir sniedzis, pamatojoties uz savu brīvprātīgu piekrišanu vai vienošanos, vai ja notiek automātiska apstrāde. Lai izmantotu augstāk minētās tiesības, jāiesniedz pieteikums ar pieprasījumu.